MANŞET!

KUR’AN NASIL OKUNUR VE DİNLENİR?

KUR’AN NASIL OKUNUR VE DİNLENİR? Karanlıklardan aydınlığa çıkalım, (Hadid 9) en doğru yolu bulalım (İsra 9) diye biz kullarına Kitabullah...

22.05.2017

Senin Kitapların Benim Kitabım Var

Senin Kitapların Benim Kitabım Var
Resulullah'ın (sav) vefatından 200 sene sonra yazılmış Hadis kitaplarını, özellikle Buhari ve Müslim'i Kur'an ile eşitleyen, "Buhari'deki Hadisler de Kur'an gibidir! Peygamberimizden onaylıdır!" iftirasıyla "Şüphesiz ki Kur'an'ı biz indirdik ve koruyucusu da biziz" (Hicr 15/9) ayetine şirk koşan Habisperest'lerle ben nasıl annaşabilirim? Mümkün değil!
Kitabullah'tan ayet okuyorsun Habisiyyun taifesine, "Tamam da, İyi de, Haklısın da, Doğru Allah böyle diyor da!" diyerek başlar söze rivayetperset, Kur'an'ın hükmüne çekince koyar önce. "Buhari'de de şöyle bir Hadis(!) var lakin! Müslim de şu şekilde bir rivayet gördüm fakat!" teraneleriyle Kur'an hükmünü buharlaştırır aklınca!
Ee nası annaşacaksın şimdi bu kafayla?
Muhammed 4'de: "Esirleri ya bir bedel karşılığı ya da bedelsiz serbest bırakın" emrine rağmen "Esirler mi? İcabında bal gibi öldürülür, mezhebimizde bunun yeri var!" der çıkar mesela.
Nur 2'de: "Zina edenlere 100 celde vurun, bir grup insan da buna şahit olsun." emrine rağmen "Zinakarı taşlayarak gebertmek (recm) dinimizin emridir, bu konuda bisürü habis var!" der örneğin! "Zaten recm ayeti daha önceleri de vardı da Kur'an'da(!) ama bi keçi onu yedi!!! Varsın yesin, metni yense de hükmü baki!!!" deyiverir zerre miktarı Allah'tan korkmadan!
Bakara 256'da "Dinde zorlama yoktur" veya Nisa 140, Enam 68'de: "Allah'ın ayetleriyle alay etseler bile, onlar başka söze dalıncaya kadar o mekanı terkedin" tavsiyesi apaçık ortadayken "İslam'dan çıkan (mürted) tevbe etmezse tabii ki öldürülür!"ü İslam diye savunur!
Eee şimdi nası annaşacaksın bunlarla?
Bu nası Kur'an'a iman veya???
"Kur'an'a rağmen müslümanlık???" Oh maşallah!
"Allah'a ve Resulüne itaat edin" ayetini "Allah'a ve Buhari'ye itaat edin!", "Allah'a ve Kütüb-i Sitte'ye itaat edin!" olarak algılayan "kafa"ya benim bu anlattıklarım vız gelir tırıs gider tabi.
 Eh n'apalım onlar da öyle inansın bakalım:
"La ikraahe fiddiinn..." boşuna mı indi?
Peki Hadis kitaplarını toptan silelim mi?
Ne alaka!
Konuşmayan bir peygamber olur mu?
Elbette olmaz.
Ama Hadis kitaplarındaki rivayetler asla Kur'an hükmüyle çatışmamalı. Çatışırsa zaten o Hadis olamaz. Hadis değil Habis'tir ancak. Hz. Peygamber elbette Kur'an'a aykırı konuşmaz da konuştururlar ama. "Kadınlara yazıyı öğretmeyin!!! Onlara dikiş dikmeyi ve Nur Suresini belletin yeter!!!" dedirtirler mesela. "Kalemle yazmayı öğretti!" ayeti varken (Alleme bil kalem - Alak 4) nasıl desin Resulullah: "Siz siz olun 7 milyarın yarısını cahil bırakın!!!"
Velhasıl Kur'an'ın denetiminden geçebilen rivayetlere amenna... Geçemeyenlere gelince anında çöp tenekesine... Saniye beklemeden!
Şimdi soracak bana habisperest:
"Sen Buhari'den daha mı iyi biliyon?... Alimlerimizi beğenmiyonnu?... İlmin ne ki senin? Abidik gübidik"
Buhari'yi de Müslim'i de okurum tabi, niye okumayayım?
"Müslüman, elinden ve dilinden herkesin güvende olduğu kimsedir"in, yahut:
"Kuvetli, müsabakada rakiplerini yenen değil, kızdığı zaman öfkesini kontrol altında tutabilendir"in nesine itiraz edeyim?
Bunlar iyi güzel de "Keçinin yediği recm ayeti"ne veya "Hz. Musa'nın canını almaya gelen Azrail'e kızıp tokat atması, ölüm meleğinin gözünü çıkartması" gibi safsatalara inanacak kadar da Buhariperest, Müslimperest değilim şükür.
Kur'an gibi bir rehber var yanımda. Ona sorarım mutlaka! Mutlaka ona sorarım!
Annadın?
.
فَاسْتَمْسِكْ بِالَّذِي أُوحِيَ إِلَيْكَ
.
"Sen, sana vahyedilene sımsıkı sarıl."
Kur'an - Zuhruf 43/44
.
إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يِهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ
.
"Şüphesiz ki Kur'an en doğru yola iletir."
Kur'an - İsra 17/ 9
.
اتَّبِعْ مَا أُوحِيَ إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ
.
"Sen, Rabbinden sana vahyedilene uy."
Kur'an - Enam 6/106
.
وَاتَّبِعْ مَا يُوحَى إِلَيْكَ مِن رَّبِّكَ
.
"Rabbinden sana vahyolunana uy."
Kur'an - Ahzab 33/2
.
وَاتَّبِعْ مَا يُوحَى إِلَيْكَ
.
"Sana vahyolunana uy!"
Kur'an - Yunus 10/109
.
إِنْ أَتَّبِعُ إِلاَّ مَا يُوحَى إِلَيَّ
.
"Ben ancak, bana vahyedilene uyarım."
Kur'an - Enam 6/50
.
إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَى إِلَيَّ
.
"Ben ancak, bana vahyedilene uyarım."
Kur'an - Ahkaf 47/9
.
إِنَّمَا أَتَّبِعُ مَا يِوحَى إِلَيَّ
"Ben ancak Rabbimden bana vahyedilene uyarım."
Kur'an - Araf 7/203
.
إِنْ أَتَّبِعُ إِلاَّ مَا يُوحَى إِلَيَّ
.
"Ben ancak bana vahyedilene uyarım."
Kur'an - Yunus 10/15
Hala annamadınnı?
İyi hadi bi git!.. Öbür tarafta anlarsın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.