MANŞET!

KUR’AN NASIL OKUNUR VE DİNLENİR?

KUR’AN NASIL OKUNUR VE DİNLENİR? Karanlıklardan aydınlığa çıkalım, (Hadid 9) en doğru yolu bulalım (İsra 9) diye biz kullarına Kitabullah...

21.05.2017

ALARM

ALARM
Nerde okudum, kim yazmış, kim paylaşmış şu an hatırlamıyorum. Ama o kadar hoştu ki!
Okuyun bakalım haksız mıyım?:
"İşitme engelli bir abinin hiç sabah namazı kaçırmadığını öğrenince anladım... SABAH NAMAZINA ALARM KURULMAZ, GÖNÜL KURULUR."
Nasıl? :)
İlk okuduğumda Sadi'nin "Bostan ve Gülistan" adlı eserindeki anekdotunu hatırladım:
Çocuk:
"Babacığım" diyordu. "Bana bir horoz alsan da sabahları beni namaza kaldırsa?"
Adam:
"Canım oğul!" diye cevap verdi. "İçindeki horoz ötmedikten sonra dışarıdaki horozun fayda vereceğini mi sanıyorsun?"
İster alarm kurarak, ister horoz alarak, isterse gönül bağı kurarak işte ne yapacaksak yapalım, aman ha namazlarımızı kaçırmayalım. O'nun huzurunda olmak ne büyük ayrıcalık!
Vesselam...
M. TULUKCU
●●
قُل لِّعِبَادِيَ الَّذِينَ آمَنُواْ يُقِيمُواْ الصَّلاَةَ
.
"İman eden kullarıma söyle: Namazlarını kılsınlar."
Kur'an - İbrahim 14/31
●●●

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.